Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Sistem

Sistem
 

"İç sistemde genel bir hata oluştu."


PISA 2015 sonuçları açıklandı.
Türkiye, 70 ülke arasında fen bilimlerinde 52, 
matematikte 49, 
okumada da 50’inci sıradaymış. 

- 40 bin kere maşallah ! 
- Beterin beteri var.
- Sondan birinci değiliz ya maazallah ! 

"Okuduğunu anlamayan, analitik düşünmeyi bilmeyen, problem çözemeyen gittikçe eğitimsiz, gittikçe beceriksiz bir nesil geliyor bu da en tehlikeli, en büyük kriz diyor " uzmanlar.

-Kim diyor? 
-Nerede diyor? 
-Gene mi kriz ? 
-Bıktık, usandık valla...! 

Ülkenin. eğitim politikası iflas etmiş. 
Çocuklar hem boş yetişiyor, hem mutsuz...
Herkes de seyirci...

-Ben de iflasın eşiğindeyim, ben de mutsuzum.
-Kim gelse neyi değiştirecek? 
-Allahtan ümit kesilmez.
- Evelallah !

Başkanlık sistemine geçilince eğitimde, ekonomide, sağlıkta bütün sorunlar bitecek mi? 
Sistem düzelecek mi? 

-Bilmem, öyle diyorlar.
-Başkanlık sistemi ne ? 
-Ümit fakirin ekmeğidir.
-Hadi hayırlısı, inşallah !

Ne gerek var öğrencilerin üç yılda bir PISA sonuçlarını beklemeye ? 
Çıkın sokağa, 
Bakın haberlere,
İzleyin TV programlarını
Yetişkinler bu sıralamada nerede görürsünüz. 

Ne bekliyorduk?

 
Toplam blog
: 115
: 830
Kayıt tarihi
: 18.11.12
 
 

1967 yılında İstanbul'da doğdum.Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinden 1988 yılınd..