Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Siyah kurdeleyi kalbime bağladım!

Siyah kurdeleyi kalbime bağladım!
 

Yine 13 fidan toprağa düştü bu gün.
Yine 13 fidan, korumaya yemin ettikleri vatan topraklarına adlarını "şehit" yazdırdılar.
Yine 13 fidan, annelerine, babalarına, bebelerine, eşlerine, sevgililerine doyamadan aramızdan ayrıldılar.
Yeter artık demek gelmiyor içimden...
Biliyorum ki yeter artık demek yetmiyor başka fidanların kırılmaması için.
Biliyorum ki, gencecik fidanları hayattan alıp götüren bu vahşet Onların kaderi de değil.
Biliyorum ki, bu insanlık dışı terör doğal bir felaket de değil.
Biliyorum ki, beceriksizlerin kurbanı bu fidanlar.

Devleti yönetenler " devlet" olduklarını unuttukları sürece...
Ulusal çıkarları, "istikrar" bahanesine sığınıp ABD, AB ve IMF nin insafına terk ettikleri sürece...
Varlıklarını borçlu oldukları sanal pembe tabloların devamı için uluslararası sermaye çevrelerini kızdırmamaya çalıştıkları sürece...
ABD istiyor diye, bir avuç peşmerge bozuntusunu ve 2 kabile reisini adam yerine koydukları sürece...
İmralı'da tıkılı katile ayrıcalık tanıyıp avukatları aracılığıyla hala örgütünü yönlendirmesine göz yumdukları sürece...
Bu topraklarda yaşayanlar bu milletin bir ferdi olduklarını unuttukları sürece...
Ulus, cumhuriyet, demokrasi, laiklik, tam bağımsızlık, hukuk gibi evrensel değerleri bir yana bırakıp tüm tercihlerini ucuz bireysel çıkarlarından yana kullandıkları sürece...
Oylarını bile ama bir torba erzak ama bir milyon dolarlık ihale karşılığında satmaktan utanmadıkları sürece...
Kurtuluş savaşında canlarını düşünmeden bu vatan için feda eden dedelerimizi, ninelerimizi utandıracak kadar pısırık, sessiz, tepkisiz ve duyarsız oldukları sürece...

Kısacası...
Devleti yönetenler , tarihe örnek bir bağımsızlık mücadelesini kazanmış olan , temel ilkelerini Mustafa Kemal Atatürk'ün çizdiği Laik, Demokratik Türkiye Cumhuriyeti'ni yönettiklerini...
Bu topraklarda yaşayanlar, Türkiye Cumhuriyeti'nin yurttaşları olduklarını anlayamadıkları sürece...
Benim umudum yok 13 şehidimizin kırılan son fidanlar olacağına.

Bu gün 13 fidan giiti..ağladım.
Siyah kurdelayı gönlüme bağladım.


YAZARIN NOTU : Bu satırların sonunda yazıyı okuyan yazarların sayfalarında siyah şerit kullanmalarını önermiştim.Ancak blog editörlerinin denetiminde geçen süre içinde bir başka değerli blog yazarı arkadaşımızın yazısının yayına girdiğini ve aynı öneriyi yaptığını sevinerek gördüm.O nedenle ilk olarak 23.45 de kaleme aldığım ve onaya gönderdiğim yazıda bu saat itibariyle (02.25) değişiklik yapılarak söz konusu öneriyi içeren satırlar yazıdan çıkarılmıştır.

 
Toplam blog
: 64
: 627
Kayıt tarihi
: 09.03.07
 
 

Kamu ve özel sektörde geçen yıllar... Halkla ilişkiler, kalite yönetim sistemleri, kültür sanat orag..