Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Siz de deneyin

Bugün aşkın DNA'sına dokundum: 

Yeniden iskeletini kurdum 
Kalbinde yaz çiçekleri 
Yüzünde yeşil gözleri
Olsun istedim.
Alladım pulladım...
 
Aşk siyahı sevmez 
Kılıftan hoşlanmaz dedim,
Kırmızı elbisesini giydirdim 
Kendi kozasında 
Kendi ütopyasında yaşattım.
Sevdiği nehirlerle besledim 
Denizlerle buluşturdum
Uğrunda ölümler yaşadım
Ama asla vazgeçmedim...
 
Çelişip ters düşmeden
Anladığı dilden konuştum.
Ne kölesi oldum
Ne de köleleştirdim
Oyun oynamadan
Çelme takıp düşürmeden
Birlikte yürümeği öğrettim...
 
Şimdi üşüyen gecelerime
Gökyüzünü örtmüyorum.
Ellerim boşluğa uzanmıyor  
Hüznün adresi olmaktan çıktı yüreğim
Sarı alevinde yanan kırmızı bir mumla
Aydınlanıyor yüzüm...
 
Rukiye Çelik
Ankara/1 Mayıs 2012
 
 
 
 
Toplam blog
: 145
: 243
Kayıt tarihi
: 26.12.08
 
 

Köy Enstitüsü mezunu bir öğretmenin kızı olarak 10 Kasım 1953 yılında Posof'un ücra bir köyünde a..