Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
Komşuluk
 

Siz olsanız ne yaparsınız ?

Sabah uyandıktan sonra balkona çıkıp şöyle bir hava almak istemiştim sadece, ama ne mümkün !!!

Birileri geceden ya da sabaha karşı herhangi bir vakitte artık kendince temizlik yaptığını sanarak kılını, saçını vs.ni benim balkona doğru silkelemiş. Ne mi yaptım? Ya sabır çekerek temizledim tabi ve bu arada da hayli söylendim tabi.

Bir süre sonra yatak odasının penceresini açayım de havalansın dedim ve onda kan beynime sıçradı. Balkondakinden daha beter bir şekilde klimanın üstü ve pencere kenarları gene kıl tüy dolmuş. Kızımın odasından baktım orda da pencere kenarlarına saç ve kıl parçaları gelmiş. Yani şimdi ben sinirlenmekte, söylenmekte haksız mıyım?

İnsana bir şey bir kere söylenir. Anlayan zaten utanır ve özür diler. Ama maalesef bizde böyle bir şey söz konusu değil. Ben yapmadım der ve çıkarlar işin içinden.

Ben de güne mutlu başlamak isterdim ama çok sevgili komşularım maalesef izin vermiyor.

Siz olsanız ne yapardınız?

  

 
Toplam blog
: 9
: 239
Kayıt tarihi
: 04.10.12
 
 

Ön lisans Sosyal bilimler mezunuyum. Güncel olayları, sinemayı takip etmeyi ve fırsat buldukça ki..