Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Size neler anlatacağım neler!

Size neler anlatacağım neler!
 

defol şeytan


"Bir şikayetin varsa yirmi dört saat sonra sunabilirsin" der İç Hizmet Kanunu… Eh alışkanlık işte… Bekledim!..Belki rahatsızlığım geçer diye. Nafile!.. Daha da hiddetlendim. Ve yirmi dört saat sonra yazmaya karar verdim. Okuyunuz lütfen!.. Sizlere neler anlatacağım neler…

Cuma günü Tanrı'nın rızasını almak üzere evimden çıktım. Ama anladım ki şeytan benimle birlikteydi. Biraz yürüyüp dört yola gelince, yeşil ışığı yakalayıp yola ayağımı koydum ki, karşı yoldan, sola... dönülmez levhasını gördükleri halde üç tane otomobil gönderdi üzerime. Birden geri çekilip üçüne de elimle lambayı gösterdim ama nafile. Güle oynaya geçtiler. İçlerinden neler söylediklerini tahmin edebiliyorum. Şeytana inat,“destur!”çekip yola devam ettim ki bu defa girdiğim kaldırımsız sokakta bir başkasını görevlendirdi. Elinde cep telefonu bir şoför tek eliyle sürdüğü aracıyla üzerime yöneldi." Op op!" diyerek kurtardım kendimi. Neyse ki varacağım yer yakındı ve “şükür!” çekerek içeri girdim. Vakit vardı!.. Vaiz efendinin konuşmasını kaldığı yerden dinlemeye başladım. Duyduğum ilk cümleler “ Batı Medeniyetini ve Yahudileri yerden yere vuruyor, çağdaşlık deyip kabul edip, kullandığımız hususların doğru olmadığını açıklıyordu. “Yahu hayret!.. “dedim “ şeytan kapıdan içeri girebilmiş, bu kutsal yerde de yanımda. Şimdi aklıma benim neler getirdi.” Thomas Edison" bir batılı, Alman. 1817 yılında, çok daha duyarlı bir mikrofon geliştirdi. 1923 yılında, Almanya’da mikrofonun duyarlılığını artırıcı bazı gelişmeler sağlandı. Bildiğim kadarıyla; kendi ifadelerinde“Ateist” olduğunu vurguluyordu. Ancak “Yahudi kökenli” olduklarına dair kanıtlanamayan bazı komplo teorilerin internet sitelerinde yer aldığını hatırlıyorum. Bir "destur!" daha çekip, "Hocam peki sen şu anda medeniyetin sana sağladığı, bir batılının belki de bir Yahudi'nin icadıyla bana ulaşıyorsun" demek geçti içimden. Ne mümkün?

Görevim bitince, eve dönerken herhalde şeytan beni kaybetmişti ki, İslam Alimlerinden Abdullah Bağdatlı’nın yaşadığı zamanlarda şöyle dediği aklıma geldi: “İlmi Batılılara kaptırdık.” Evet! birçok bilginin, alimin Müslüman olduklarını biliyoruz. Peki neden kaptırdık ilmi?

Efendim şikayetim bundan ibaret. Ben şimdi arzuhalimi size yazdım. Değerlendirir ve yorumlarınızı gönderir misiniz? Kusur ettimse af ola...
                

Saygı ve sevgilerimle
                                                                                                                    

Cihangir Ekmekçi  

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..