Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sizi biz seçtik...

-Egemenlik kimindir.

-Milletin,

-Millet Adına kim kullanır,

-TBMM,

-TBMM’de kimler var,

-Milletvekilleri,

-Milletvekillerini kim seçti,

-Millet,

-Ne için seçti,

-Bizim gibi düşünüp, orada bizim yerimize temsilci ol diye.

* * *

-Milletvekilleri TBMM’de ne yapar,

-Kanun koyar değiştirir veya kaldırır,

-Her Milletvekilin özgürce bir oy hakkı vardır.

* * *

-Biz de nasıl,

-Kanun değişecek veya kaldırılacak,

-Her milletvekilin özgürce bir oyu vardı ya,

-İşte o yok

-Başbakan ne derse o oluyor,

-341’ide aynı düşünüyor nasıl oluyorsa,

“Egemenlik kayıtsız şartsız Başbakan”ın oluyor.

* * *

MESLEK YÜKSEK OKULLARI MEZUNLARININ ASKERLİK İNDİRİMİ.KADRO, UNVAN, YETKİ’leri için TBMM’ye MHP Milletvekili A.Kadir AKCAN tarafından bir kanun teklifi verildi.Yakında Mecliste oylanacak.

.Bu konu beni de ilgilendirdiği için başından beri ilgileniyorum.

AKP’li milletvekillerinin hatta Başbakanında bizim haklı olduğumuzu düşündüklerini adım gibi biliyorum.İşin içine Meslek Liselerini öne sürüp imam hatip liselileri de katıyorlar. İmam Hatiplilere söz verdiniz diye bizi yakmayın.

Elinizi vicdanınıza koyup bu kanun teklifi oylanırken kendi hür iradenizle oyunuzu kullanın.Hiç kimsenin baskısı altında kalmadan.Bizim haklı olduğumuzu senelerden beri hakkımızın yendiğini biliyorsunuz..Egemenlik Başbakanın değil bizim, sizi de biz seçtik, Başbakan değil.

* * *

Bu kanun teklifini TBMM’ye sunan Afyonkarahisar Milletvekili ve Eski Bayındırlık ve İskan Bakanı A.Kadir Akcan’a ve her zaman Meslek Yüksek Okullarının yanında olan Tekder Genel Başkanı Sayın Hakan Baycık’a tüm Meslek Yüksek Okulları adına teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..