Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '10

 
Kategori
Basketbol
 

Slovenleri yendik!

Slovenleri yendik!
 

Güzel bir maç oldu!

İlk defa bir basketbol maçı seyrettim!

Milli takımımız daha maçın başında Slovenya’yı kendi sahasına hapsetti! Arda ve Tuncay’ın rakip kaleyi yoklayan şutları bol gollü bir galibiyetin habercisi gibiydi!

Defansımız da çok iyiydi! Rakip ileri üçlüsünü kademeli bir defans anlayışıyla kilitledik! Pota altı mücadelede de başarılı olunca zafer kaçınılmazdı.

Maça başlarken, 2-3 oyun düzeninin 3-2 şeklinde değiştirilmesi gerektiğini yanımdaki arkadaşa söylemiştim. Yanımdaki arkadaş bana manasız manasız bakmıştı!

“ Ofansif bir oyun tarzı düşünüyoruz Abi! Saha bizim!” Demişti!

Dediği de çıktı!

Yalnız atılan bir golün iki sayılması canımı sıktı!

Top da iri geldi bana!

Ayrıca saha da küçük!

Milli takımımızı can-ı gönülden kutluyorum!

“Not: Hiddink’in Arda’yı oyundan çıkarması iyi oldu! Selçuk orta sahayı dengede tuttu maçın sonuna kadar! Fenerli olunca seyretmesi başka oluyor! Zevk veriyor!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..