Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

01 Mart '08

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Sokak hayvanı portreleri: Soğuk kış gününde güneş sefası

Sokak hayvanı portreleri: Soğuk kış gününde güneş sefası
 

Güneşin tadının çıkartan kediler...


İstanbul'a yağan karlar eridi, etrafta yer yer çamurlara kendini bıraktı. Sabah her günkü sevdiğim ara yollardan kedileri görmek için geçerken, favori noktam olan kedi dolu cami lojmanı önünde bir de baktım, kediler güneşe karşı yatmış, kendilerini ısıtıyorlar. Bu noktada durup kedilerin huzurlu ortamının resmini çekmeden geçemedim.

Resimden de gördüğünüz gibi kedilerden biri cam önünde, ikisi de lojman sahibinin onların oturması için açık bıraktığı masaya oturmuş, az bulunan kış güneşin tadını çıkartıyorlar. O anda ben de onların arasında kedi olup uzanmak istedim. Eğer kedileri uyurken izlediyseniz, onların etraflarındakilerden kendilerini nasıl soyutlayıp gevşediklerine siz de benim gibi şaşırmış olabilirsiniz. Öyle yerlerde uyurlar ki bazen bir curcuna veya oldukça hareketli bir ortam olabilir bu.

Kediler doğal bir meditasyon ustasıdırlar. Onlara uyurken veya uyurmuş gibi yaparken baktığınızda o sırada kafalarından hiç bir düşüncenin geçmediğini hissedebilirsiniz. Hatta siz de onlar gibi uzanıp, aklınızı boşaltabilirsiniz...
 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..