Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sol yanım

O değil de;

Toplu taşıma araçlarında enteresan birşey yaşanıyor. Özellikle de minibüslerde.

Yolcu gelip koltuğun ucuna oturuyor diğer yolcu da uçta oturan yolcunun üzerinden akrobasi yaparak boş yere oturmak zorunda kalıyor.

Ya da,

- Sol tarafa yanaşır mısınız?

- Oraya siz buyrun, ben yakında ineceğim...

O değil de;

Bu cümleyi kuran yolcuya 3 numaralı bakışımı atıyorum ama hiç oralı değil. Söylene söylene boş yere geçiyorum.

O değil de;

Solu sevmeyen uçta oturan komikçi yolcu, sen nerden biliyorsun benim nerede ineceğimi? Belki ben senden önce ineceğim... Yatıya gelmedik ki hep ineceğiz zaten... Tövbeee...

O değil de;

Bunu yapanlar da hep kadınlar. Bugüne kadar bir kez olsun bu davranışı yapan bir erkek görmedim.

O değil de;

Erkekler, 'Kadınlar anlaşılmaz varlıklar' derler ya bazen, haklılar.

Bazen bizi ben bile anlamıyorum.

O değil de;

Adam arabada kadına yer veriyor, kadın oturmuyor. Yine aynı sebepten,

- Siz buyrun ben yakında ineceğim.

O değil de;

belki şehre bir film gelir/bir güzel orman olur yazılarda/iklim değişir akdeniz olur gülümse/tut ki karnım acıktı anneme küstüm/tüm şehir bana küstü/bir kedim bile yok anlıyor musun/hadi gülümse/sazlarım vardı ırmaklarım vardı/çakıl taşlarım vardı benim/ama sen başkasın anlıyor musun/başkasın...

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..