Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

son bilet..!

son bilet..!
 

sende aşk sende ayrılık


Yolcuydum ben gözlerinde

Son gidişimde

ben uyumadan git deyişin

yinede son kez gözlerine bakmadan gidemeyişim

gözlerinin beni uğurlaması senden son isteğim

üzüleceğimizi bilsem de son isteğimdi

nerden bilebilirdim bu son yolculuğun

ayrılığın bir durağı

son uğurlayış olacağını

belki de bu yüzdendi

son kez gözlerinin beni uğurlamasını isteyişim

son gidişimde son uğurlama

son durakmış kalbimizdeki

takma adı : ayrılık…

dökülen gözyaşları

son durakta inen son yolcular

ve kaptanın son sözü : kalkıyor..!!

gidiyorum başka bir şehre

avucumda kalan ayrılığın son hediyesi

son bilet ..!

canpoyraz


 
Toplam blog
: 5
: 459
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

Kocaeli Üniversitesi'nde okuyorum. 2005 Yılından beri şiir yazıyorum. Şiirleri topladığım 'Sende ..