Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Son çeyrek.

Son çeyrek.
 

Fotoğraf BERUSSA.


Karardım yine bulutlar gibi

Ha yağdım ha yağacağım sessizce,

Bereketi yok artık düşen tanelerimin,

Daha çok kuraklaşıyor ruhum, eksiliyorum sanki...

Anlam yaratmaya çalışıyorum manasız tutunuşlardan,

Görenler rengârenk bahçemi gerçek sanıyor.

Elimde bir fırça, hayatımı yeniden boyamaya çabalıyorum,

Ruhum yorgun gecelerin siyahında esir kalıyor...

Bir bebek gülüşüne hasret kulaklarım,

Yeniden doğumların müjdeli haberleri gelmiyor nicedir.

Oysaki yenilenmeye nasılda muhtaç beş duyum,

Nasılda bekliyorum yeni doğacak günü, gecelerime inat…

Bir ince sızı geçmişin bilinmeyen bir diliminden,

Tarifsiz acı veriyor ömrümün son çeyreğinde.

En çok ta vefasızlıklar, sahte dostlar yakıyor canımı,

Dün yanımda, bu gün yarınımda olmayan…

Bundan böyle sitemlerim kendime,

Ne dünüme ne dündekilere,

Eksiliyorum… Farkındayım!

Bir ben kaldım bir de yüreğim,

Bu kadarım işte…

Nurcan Çelik Yalun

25.11.2010
 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..