Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Son final

Son final
 

Desire for you


Ne yaşadın ne yaşamaya müsade ettin,
Sen yazdın herşeyi sen çizdin oynadık.
Rolleri sen verdin paylaşımlar senindi,
Ses çıkarmadım beraber yaşadık sandık.
 
Zaman geldi dedin, baktın ve susup gittin,
Tamam dedim aldım gidişinden kalanları.
Bir hatıra yaptım her bir kareni dindim,
Avuttum yalanlarımla bütün acılarını.
 
Bir sabah uyandım baktım sen gelmişsin
Sustum, susturdum kendimi, buyur dedim
Oturdun baktın bir kere, benim dedin
Gözlerine hatır ettim, hoşgeldin dedim
 
Demedim mi, yalanmı sanmıştın sen
Sende inanmıştın öyle söylemiştin bana
Unuttum dedin, unut dedin, unutalım dedin
İnandım, unuttum, unutalım dedim bende sana
 
Ben bu karakteri oynarım dedin kabul ettim
Anlaştık, paylaştık yine rollerimizi kendimizce
Bana ne düşüyor dedim, işte bu dedin gösterdin
Gösterdiğini oynadım yeteneğimce, yetebildikçe
 
Başrolü sendin, yöneteni sendin bu filmin
Senaryo senin elinden çıkmıştı kelime kelime
Ben yardımcı oyuncu oldum senin bu filminde
Bir final yazmışsın beni öldüren ellerinle
 
Sahneyi hazırladım, her şey eksiksiz bekliyorum
Bir araba, bir pantolon, bir ceket, bir şemsiye
Ben öleceğim yola doğru gidiyorum
Sende bin arabana gel bu filmi bitirelim diyorum
 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..