Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Son seçim

Bir dolap içinde duruyor resimlerin

Açıp baktıkça canlanıyor anıların

Sensiz bir anlamı olur mu yarınların?

Sen gittin ya resimlerinle yanıyorum


Özlem sardı dört bir yanımı

İstesen verirdim sana canımı

Canımı aldın döktüm uğruna kanımı

Sana adamıştım ben yoğumla varımı


Ne zaman ansam adını yanıyor içim

Yokluğun bu bedeni etti biçim biçim

Gittiğin o gün delindi sanki kalbim

Ama gittin sen, senindi son seçim


Seni özledim, ama öldün bence

Karşımda görsem umursamam bile

Ölen iz bırakırmış, izin kaldı bende

Ben ölünce kalır mı izim sende?  

 
Toplam blog
: 27
: 193
Kayıt tarihi
: 14.11.09
 
 

Şiirlerimi ve anılarımı paylaşmaya geldim. Grafik Tasarımcıyım. Anı yazılarımda biraz daha espril..