Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sonbahar hazan hüzün...

Sonbahar hazan hüzün...
 

Yalnızım, yapayalnız... Ne etrafımdaki insanların koşuşturmaları nede beynimdeki fırtına... Hiçbirsey beni kendisine dahil edemez şu anda.Bir melodi duyuyorum sadece;belkide duygularımı anlatıyor sözleri...Mevsimler yas tutup, güller ağlasın, ahımla inleyen teller ağlasın.Mademki sen yoksun şimdi yanımda, leylaklar dökülüp güller ağlasın....Dilimin ucuna benzer sözler geliyor; zorlasam güfteli cıkacak ama birşeyler tutuyor dilimi, boğazım düğümleniyor konuşamıyorum bile...
Elime bir kağıt kalem alıp resim yapmaya kalksam; sivri dorukları kar kaplı dağlar, ardına saklanmış, doğamayan bir güneşten fazlası dökülemiyor kağıda...O beklenen umut dolu aydınlık bir türlü cıkamıyor dağların üzerine...
Medet umduğum herşey eriyip gidiyor elimde;beynimdeki fırtına ise son sürat ilerliyor, önüne ne cıkarsa yıkıp geçiyor, savuruyor herşeyi başka bi yöne.Ardında bıraktıkları ise yıllar sonra tarihi eser diye anılacak nitelikte kalıyor...
Geçecektir elbette bugünler;içimi acıtsada, beni benden etsede, sığamasamda şu dört duvara, ıslansada mavi koltukların minderleri gözyaşlarımla; biliyorum geçecek.İhtiyacım olan tek şey zaman;ve sarılmak gündelik hayat telaşına, koşuşturmalara...Boşvermek değil kastettiğim, hele unutmak asla.Ancak kabullenmektir adı;gerçeği görmektir, anlamaktır olayları, mantık çercevesinde düşünebilmektir.
Zaten öteside yoktur bunun...
 
Toplam blog
: 10
: 734
Kayıt tarihi
: 03.01.07
 
 

İstanbul 1973 doğumluyum. Hayatı birçok ilde, birçok insanla paylaştım. Hayatı bir de benim gözümden..