Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sonbahar sevdiğim mevsim

Sonbahar sevdiğim mevsim
 

netten alınmıştır


Sonbahar benim en sevdiğim ama kimilerinin sevmediği bahar.

Hüzünlerin mevsimi derler sonbahar için, sevmiyorsanız hüznü sonbaharı da sevmemeniz normaldir.
Ama arada hüzünlenmek iyi gelir bize. Bence arada hüznün kucağına atın kendinizi. Ağaçtan kopan yaprakları rüzgarda savrulurken izleyin ve o ana kadar yaşadıklarınızı gözden gecirin. Bırakın hüznün büyüsü sarsın tüm yüreğinizi. Kayıplarınızı, yapamadıklarınızı, isteklerinizi düşünün ve kendinizle başbaşa bir sohbete dalın. İç sesinizle konuşun.

Göreceksiniz hüznün içinden yepyeni bir siz yaratacaksınız, hesaplaşmanız bitince içinizi saran yaşam sevinçi ile çoşkuyla sarılacaksınız devam eden hayatınıza. Ama hüznünüzü yaşarken adil olun. Acımasız olmayın ne kendinize nede sizi hüzne götüren olaylara. Ve işte o zaman hüznün büyüsünden yaşamın büyülü ve gülümseyen tarafına doğru adım attığınızı göreceksiniz.

Sonbahar benim en çok sevdiğim baharım. Sen geldin ben yenilenmenin tadına varıyorum ve biiyorum ki kışımıda ilkbahar tadında yaşayacağım.


hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..