Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Sonrasında her şey aynı...

Sonrasında her şey aynı...
 

Bilge: hayattan ne istiyorsun diye sordu
-istediğim bir şey olursa alırım dedim.

'Ukala çocuk' dedi balık kovasını gösterip 'hala boş' diye cümlesini tamamladı. Gülümsedim. ' Balık için burada değilim' dedim...

Akşamında Sofi nin teknesinde ağları çekiyoruz, güverte balık dolu. Sofi bir ara; 'Bilgenin yanındaymışsın, sabrını öğrenmek huzuru bulmak içi ee' dedi. Gülümsedi...

'Sabrını ihtiyaçları doğrultusunda belirleyen birinin, huzuru kovası dolana kadarmış.' dedim. Gülümsedim...

Sonrasında her şey aynı,
kıyıda mangalımızı yaktık,
balığımızı kızarttık,
rakımızı içtik.. 

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..