Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Sonsuz hayat

Sonsuzluktan bahsetmek istiyorum,

Durmadan değişen sonsuzluktan,

Akıp, eriyen ancak hiç eksilmeyen,

En çok da şimdiki sonsuzluktan…

*

Biz seninle dolu dolu bir şeyler yaşadık,

Başkaları da başka yerlerde yaşadılar,

Bir kalbin pıt pıt atışını,

Koca bir aşk sanarak…

Gerisi iyilik güzellik işte…

*

Hayat şu anmış demek istiyorum,

Geçip gittik ölmüşlükten,

Her ölen ardından iyi dendiğinden,

Anılarda yaşanır en güzel aşklar…

*

Biz seninle ne güzel şeyler yaşadık,

Yüz yıl önce güzel bir kız, bir oğlan da öyle,

Şimdiyse öldüler, tıpkı bizim gibi,

Bizde biliyoruz göçüp gideceğiz…

*

En zirvede bir ışık parıltısı gelecek,

Alıp seni de götürecek, sonrası, balçık ve bataklık,

Ama ben ölmek istemiyorum,

Seninle sonsuzda yaşamak istiyorum…

(ABBA: 28 Kasım 2015. Hayat Şu andır, geçip gittiğinde öleceğim…)

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..