Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sonsuz yürüyüş

Sonsuz yürüyüş
 

kuşlar eşlik ediyor mavi yürüyüşüme


Sana yağmur yağıyor ben ıslanıyorum

Seyrederken ışıltısını gökyüzünde

İsimler takarken göz kırpışlarına yıldızların

Umutlar bağlıyorum kuyruklarına

Uyuyorum biliyor musun sabahlar boyu

Saklayarak büyüsünü gecenin

Gerçekmişçesine sarılıyorum hayallerine

Her hayal bir umut ve her umut bir yara

Gülümsüyorum tan zamanlarına

Kanatmadan sararak yaralarını

Bir başınalığında sahte zamanların

Şarkısını söylüyorum yitik hayatların

Tuz basmak derler ya öylesine işte

Yakarak tüm dünleri kor ateşinde

Devam ediyorum tazeleyerek inançlarını

Hiç durmayan yürüyüşlerine yarının

Elinden tutuyorum sevda şarkılarının

Ya sen tutuyor musun elimden söyle

Yıldızlar çağırırken düş ülkelerine

 

Sevim Karaman/ Şubat2013

 

 

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..