Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Bugün benim doğum günüm

Evet, dostlar,  bugün benim doğum günüm,
Yaşımı hiç sormayın,  dolu,  dolu geçti dünüm,
Geziyorum, izliyorum, okuyorum, yazıyorum,
Kalemimden ürkekçe damıtıp size sunuyorum.
 
Yöreleri ilgiyle, merakla dolaştım, adım adım,
Mutluluğu da,  kederi de, acıları da yaşadım,
Yorulmadım,  tükenmedim,  hiç yılmadım.
Bilgimi öğrencilerime hep sevgiyle aktardım,
 
Gökyüzünün mavisinde çocukları görüyorum,
Evlatlarım, torunlarım sizleri çok seviyorum,
Güneşe gülümsemek,  yaşamaktır biliyorum
Umutlar, başarılar,  sizlerin olsun istiyorum.
 
NAHİDE ÇELEBİ
 
 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..