Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Soyut

Hep soyut çekti beni

somutu sevmedim

hep acı verdiğinden dolayı olabilir

>,

zekam

soyut

içedönük

kuramsal

bireysel

tasarımsal

oldu

>,

düşlerimi

ve düşüncelerimi

aynı soyutlukta yaşadım

>,

hep soyutu sevdim:

soyut resmi

soyut sinemayı

soyut heykeli

soyut metinleri

ki

bunlara ‘felsefi metin’ deniyor

soyut müziği

ki

çok çok nadiren rastladım bunlara

>,

26 yıl önce

birisine soyut düşünceyi anlatamamıştım

onun için düşünce hep somuttu,

o zaman anladım

insanların içindeki yalnızlığımı

>,

soyut ne işe yarar?

>,

tarihe bakınca

insanların milyonda birinin

tarihi değiştirecek şeyler yaptığını görürüz

onların da tamamına yakını soyuttur,

çelişmez soyut ve edim

buna ‘bilgi’ deniyor, ‘praksis’ deniyor

>,

benim için söz eylemdir

çünkü

eylem bile soyuttur

oysa insanların zihninde

somut bir eylem imajı vardır

o yüzden gidip mitinglere katılırlar

>,

‘Düzyazı Koşuklar’ da soyut

şiir-mantık arası bir soyutluktalar

varlığımın yansısı soyutta somutlaştı

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..