Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '09

 
Kategori
İnançlar
 

Söz bana, demiştim kendime.

Söz bana, demiştim kendime.
 

Netten,


Secret ile alakalı 4 kitap okumuşum,
Odamdan, çatı odasına taşıdığım kitaplarımın arasındaydılar.
Nette, gelen yorum ve açılmlarıda saklamışım PC ye.
Az önce biraz sadeleştirme yaparken okudum ve tekrardan ve
kafa yordum. İşe yarasın diye bende tekrar deniyorum.
Var mısın bu defa ...

Demiştim kendime...

Dayan gözlerim,

Birazdan sabah olacak.

Geçecek bu lacivert karanlıklar.

Sana sormadan gözlerine dolan bu ıslaklıklar,

Ve içine dolan bu şekerli korku.

Birazdan geçecek.

Sonra sen rahatça kapatacaksın gözlerini.

O zaman,
Korkmadan dal denizimsi uykulara.

İstersen çocuk ol düşlerinde.

Yada bilmediğin bir hikaye seç kendine.

Sormayacağım sana ıslıkla çaldığın şarkıları,

Yada şiir bana mı demeyeceğim.

Sevgili ben,

Az kaldı der misin gözlerime,

Lavanta yada iğde çiçeği kokuları dolacak ellerine.

Söz sana.

sevgilerimle

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..