Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Magazin
 

Sperm hırsızı kadınlar...

Sperm hırsızı kadınlar...
 

Müjde Ar


Anadolu'da otel bulamamışlar "genelevde yatmışlar"

Bazı kadınlar "sperm hırsızlığı" yapıyormuş.

Televizyon kanallarının birinde 4 kadın elele vermiş "Haydi gel bizimle ol" adlı bir program yapıyorlar ve davet ettikleri sanatçılara bazı sorular sorup bazen cevabını bile beklemeyip kendi hayatlarını anlatıyorlar.

Ünlü oyuncu Müjde Ar, son programında "kadınların ilişki yaşadığı erkeklerin spermlerini çaldığı, bu yolla izinsiz çocuk sahibi olduklarını" iddia etti. Üstelik, bu "kadınların çoğunu çevremde oldukları için tanıyorum böyle kadınlar çok" dedi.

Annesi Aysel Gürel'den bir kez daha bahsetmek adına, "kardeşimle ben genelevde yattık".. Diyerek bir sansasyona daha imza attı.

"Annem tiyatrocu olduğu için ne rezillikler çektik, bir keresinde bizi Anadolu Turnesine çıkardığı zaman bir ilde otel bununamadığı için genelevde kaldık". "O tarihte ben 6 kardeşim 4 yaşında idi, hatta kardeşim -anne neden bu erkekler kadınlara para veriyorlar?- dedi" "Hangi çocuk annesi tiyatrocu olduğu için genelevde yatar? biz yattık"!!!

Ünlü sinema oyuncusunun aynı gece aynı programda yaptığı iki ilginç itiraf(!).

Anadolu'nun hangi ilinde 40 yıl önce otel yoktu ki? çok merak ettim. Otel yoksa bile "han" vardır.

Otel arayıp bulamayan(!) "genelevi" nasıl bulmuş? bu da merak konusu.

Demek oluyor ki "sperm hırsızlığına" karşı erkekler uçkuruna sahip olmalı...

Olası "Tiyatro Turneleri" kış hazırlıklarına başlamadan Anadolu'nun her iline otel açmalı ki annesi tiyatrocu olan çocuklar başka yerlerde(!) kalmamalı.

İnternet haber

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..