Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

02 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

STAR TV: ''Melek'' (Melek Baykal - Mehtap Erel)

STAR TV: ''Melek'' (Melek Baykal - Mehtap Erel)
 

Bir ''Melek'' le güne başlamak...

Bugün erken kalkmalıydım ve güne erken başlamalıydım. Öylede yaptım.

Apar topar evdeki günlük işlerimi bitirdim ve çarçabuk hazırladığım tostuda homini gırtlak yaptıktan sonra, doğru (Eser Hotel) spa'nın yolunu tuttum. Sormayın her gün yüzmeye çalışıyorum. Ya yüzmesem halim nice olacak kim bilir. Aslında kimsenin bilmesine gerek yok, çünkü her şey ortada...

Şimdilik şapada, şupada kısmını kısa kesiyorum...

Saat 10'a 10 kala eve dönmemle televizyon kumandasını kaptığım gibi hemen Star Tv'yi açtım. Açtım, çünkü bütün koşturmam bugün başlayan Melek'e yetişmek içindi.

Yeni yılda, Star'da hafta içi her sabah saat: 10:00 -13:00 arası Melek Baykal'ın sunduğu ''Melek'' adlı sabah kuşağı programı var. ''Haberim yok'' demeyin, artık sizde her sabah izleyin. (Reklam gibi oldu ama iyi oldu.)

Bu programın benim için özelliği; Sevgili Mehtap Erel'in de bu programda oluşu.

Sevgili Mehtap Erel'i, ilk Milliyet Blog'da tanıdım. Aile ve çocuk kategorisinde yazıyordu.

Sonra mı?

Aldı başını gitti. (MAŞALLAH)

Hürriyet, Newsweek Türkiye, Hürriyet Aile, Yeni Aktüel, Pazarola ve daha pek çok dergi ve portalda yazıları yayınlandı.

Şimdi mi?

O artık Tv. programına başladı. Başarılarını yakından takip ettiğim kardeşimin bugün ilk Tv. programıydı ve tüm telaşımda ona yetişmekti..

Onun bugünkü heyecanını düşünemiyorum bile.

Sevgili Mehtap Erel'le bir zamanlar bir söyleşi yapmıştım ilgilenenler için, o söyleşinin linkini veriyorum...

Onlar KOCAMAN çocuklar ''Mehtap Erel'' / Blog / Milliyet Blog 

Evet... Ben bugün Sevgili Melek Baykal'ın kendi adını taşıdığı programı baştan sona izledim ve çok başarılı buldum. Programda herkes olduğu gibiydi. Yapmacık asla yoktu. Melek Hanımın annesi ve çok özel dostlarıda programa davet edilmişti ve duygu dolu anlar yaşandı. Ne yalan söyliyeyim, ekran karşısında bende çok duygulandım.

Durum onu gösteriyor ki ben artık sabah yüzmelerimi iki saat öne alacağım... Onun için de şimdi bu yazıyı yayına verir vermez uyumalıyım ki sabah yine ''Melek'e'' yetişebiliyim...

Yeni yılda, hafta içi her sabah 10:00-13:00 arası hepinizi Melek'e bekliyoruz...

Şunu söylemeden geçemeyeceğim; bu sabah programı öyle abuk - subuk, sabah programlarına benzemiyor. ''Adam gibi'' demiyorum, ''kadın gibi'' program. Kadına dair her şey var. Ve herkez çok başarılıydı. Melek'e emeği geçen herkesi kutluyorum ve hayırlı olsun diyorum..

Şimdi ne diyoruz; ''MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN'' :)

Sabiha Rana

 

***

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Beyaz Düşler: www.sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..