Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '07

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Şu robadan kesimler

Şu robadan kesimler
 

Bu yaz bir çok modacı kreasyonlarında göğüs altından kesikli , aşağıya doğru bollaşan elbiselere yer vermiş. Bence giyilmesi riskli sınıfında bu tarz elbiseler. . Renklisinden, düzüne ya da baskılısına kadar ne çeşitte olursa olsun , ben onları sevmiyorum işte. Aslında hem seviyorum, hem sevmiyorum . Model olarak çok şirin ama benim gibi göbek problemi olanlar için pek de tercih sebebi değil. Neden diye sormayın çünkü cevabı gayet basit. Bu modellerin size neyi çağrıştırdığını düşünmeniz yeterli. Tabii ki hamile bir bayanı. Nedendir bilinmez ama ister zayıf, ister hafif göbekli olun yekten karşıdaki insanın aklına şu soru geliyor ‘’Kaç aylık? ’’Bu soru karşısında birden bana ter basıyor, yanaklarım iyice kızarıyor ve en kötüsü zıplayasım geliyor yaaaaww …. elimde değil.

Sevgili moda editörleri dergilerde göbek kapatmak için sık sık önerirler bu tarz kesimleri, özellikle de bluzları . Ben de onları dinledim ve sonucunu gördüm… Aynen aktarıyorum. Bkz. aşağıda :

Geçenlerde eşimle Baku’ ye dönüyoruz. Elimde de bir yiğin bavul, çanta, vs. . .

Üstümede dar bi jean ve göğüsden aşağısı pileli bir t shırt giymişim . Bu noktaya dikkatinizi çekerim. Göğüsten pileli anahtar sözcük.

AtatürkHavalimanı girişindeyiz ;

-Siz buradan geçin bayan. dedi polis memuru

-Neden , benim ne ayrıcalığım var.

-EEEe bebek için x-ray zararlı

-O , o bebek değil , Göbek!

-Ayy, pardon, kem kümmm, ıhhgg mıgghhh

(Eşim hızla koşar adımlarla uzaklaşıyor, zıplaya zıplaya hem de . . Ben ona diyecek laf , bulamadım !!!)

Itır Arayıcı

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..