Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Suçlu kim

Suçlu kim
 

Hülya Avşar, Kürt açılımı hakkında, röportaj verince, ortamı bulandırdı.

Annesinin Kürt, babasının Türk olduğunu söyleyen Avşar, Kürtlere etnik baskı yapıldığından dem vuruyor. Bizim kanunlarımızda, Anayasamızda, Kürtlere veya başka bir etnik guruba, baskı uygulanmasını içeren, her hangi bir madde var mı?
Doğu ve güneydoğu bölgelerimiz, yıllardır, ta Osmanlıdan bu yana, ihmal edilmiştir, geri bırakılmıştır, doğrudur. Ama, bunlar kanun yolu ile yapılmamıştır. Kanunlarımız, Kürtlere veya başka etnik guruplara, neyi yasaklamıştır?

Kürtlere, etnik baskı uygulansaydı, Avşarın Türk olan babası, Kürt olan annesi ile nasıl evlenirdi? TBMM ne, yüzlerce Kürt kökenli milletvekili nasıl girebilirdi, nasıl bakanlık yapabilirlerdi? Kürtler, ülke içinde, nasıl serbestçe dolaşabilir, diledikleri yerde, nasıl iş bulup, nasıl iş kurabilirlerdi? Bu konu, oldukça girift bir konudur. Bu konu hakkında, derinlemesine bilgi sahibi olmadan konuşmak, şu günlerde, işte böyle, garip durumlara neden olacaktır. Böylesine hassas bir dönemde, bebek katilini, mazlum gösterecek, cümleye, ben de bir anlam veremedim. Bunu söyleyen biri, terörün suçlusu kim, onu da söylemek durumundadır. Giderek, teröristler mazlum, TSK, suçlu duruma gelecek.

Yarım yamalak, bilgilerle, yarım yamalak, röportaj yapılıp, yarım yamalak konuşulursa, manzara böyle olacak.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..