Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '10

 
Kategori
Siyaset
 

Şükür bakla dilin altından çıktı..!

Eveleme geveleme, yapılırken, yavaş, yavaş baklalar ortalığa dökülmeye başlandı.

Hepsinin, anladığımıza göre bir düzen, tertip içinde oluşturulduğunu en yetkili ağızlar, ortalık yerlerde söyler, gezer oldular.

En son Kahramanmaraş milletvekili Avni Doğan da baklasını ortaya çıkardı. Açıkça bir öç alma kumpanyası içinde olduklarını katıldığı toplantıda yaptığı konuşma ile kabul etti.

Sayın vekilin söylediğine göre:

''40 yıl geçmiş yönetimler onları fişlemişmiş, şimdi sıra onlardaymış, onlar onları fişliyorlarmış.''

''Şimdi yönetim kendilerindeymiş, ne derlerse o olacakmış. Ne kadar direnilirse direnilsin, son söz yine onların olacakmış. ''

Bu ve buna benzer konuşmasını ekranda izlediğimde kulaklarıma inanamadım.

Kısaca özetlemeye çalıştığım bu konuşmaya göre hak, hukuk, adalet mevcut yönetim olarak askıya alınmış durumda .

Basın, hukuk, siyasi partiler, demokrasi adına yer alan sivil toplum örgütlerinin ve diğer demokratik kurum ve kuruluşların ülkeyi yönetenler tarafından yok sayıldığını iktidar partisinin milletvekili açıkça söyledi. Bizler de gördük ve duyduk. Şahit olduk.

(Bunu neden yazıyorum? Çünkü yarın öbürgün'' ben öyle demek istemedim, bu medyanın bir oyunudur'' filan laflarla yine üste çıkarlar. Ne olur, ne olmaz. Kayıt altına almakta fayda var.)

Ben sıradan bir vatandaş olarak soruyorum,

Ey milletin vekili, hani demokratik özgürlük getireceğiz vaatleriniz?

Sizin demokratik özgürlük vaadiniz ''Bizim dediğimiz olacak. Biz anayasa babayasa tanımayız .'' şeklinde ise bunun adı demokratik özgürlük filan değil, demokratik diktatörlüktür.

Hazır baklalar çıkarken bari bunu da çıkarın herkes açıkça anlasın bilsin.

Demek onun için bunca direnişlerine rağmen tekel işçilerini görmüyor ve duymuyorsunuz.

Demek onun için hak hukuk tanımıyorsunuz. Keyfi gözaltılar, tutuklamalarla gündem oluşturuyorsunuz.

Yapılan usulsüzlüklere kılıf uydurmaya çalışıyorsunuz.

Ama olmuyor işte, mızrak çuvala sığmıyor. Allah insanı şaşırtıp konuşturuyor.

Hazır vekil konuşmuşken muhalefet partileri bu konuda ne yapmayı düşünüyorlar acaba?

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...