Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Şunu Karşıya Geçirin

Şunu Karşıya Geçirin
 

Fakültede arkadaşlarla sohbet ediyorum. İsmi lazım değil çok sevdiğim bir arkadaşım vardı onun da beni çok sevdiğini düşünüyordum. Zaman zaman birlikte vakit geçiriyorduk.

Yine bir gün işi çıktı şunu sınıfına götürür müsün dediğinde dünyam başıma yıkıldı. Çok değer verdiğim bir arkadaş bana nasıl nesne muamelesi yapar. Yıllar geçti bir gün karşıdan karşıya geçeceğim bizi karşıdan karşıya geçirir misiniz deyince kadın demez mi erkek yok mu şunları karşıya geçirsin. Bu gün yine öğle arası karşıdan karşıya geçmek istiyorum. Birilerine seslendim yine bir kadın şunu karşıya geçirin dedi. Yine yıllar sonra nesne muamelesi görmüştüm. Bu sefer üzülmedim çünkü benim için değerli biri değildi.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..