Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Teknoloji
 

Süper bir Navigasyon yazılımı

Süper bir Navigasyon yazılımı
 

Navigasyon Yazılımı


Merhaba,  

Uzun bir süredir android, iphone, symbian, webOS gibi işletim sistemlerinde kullanılabilecek, fiyat-perdormans oranı tatmin edici olan bir navigasyon yazılımı arıyordum. Nihayet buldum... 

Ben bu yazılımı Samsung Galaxy Tab cihazı üzerinde test ettim. Ayrıntılı bir Türkiye haritası, Türkçe yönlendirme desteği, 3 boyutlu navigasyon seçeneği gibi pek çok güzel özelliği bir arada görünce aklım direkt olarak fiyatına gitti. Android market üzerinden bu yazılımı sadece 19 EUR gibi bir fiyata aldım. Kurulum sırasında güzel bir sihirbaz çıkıyor. Çok sayıda ülkenin haritasını anında indirebiliyorsunuz, çok sayıda dili destekliyor, istediğiniz harita ve dil seçeneği ile hızlı bir kurulum yapıyorsunuz. 

Galaxy Tab üzerinde full screen çalışan ve gerçekten efektif bir navigasyon hizmeti veren NDrive yazılımını herkese tavsiye ediyorum. Yazılımı yükleyince Galaxy Tab cihazının, herhangi bir araca takılan navigasyon cihazından hiçbir farkı kalmadı gerçekten. Hızınız, yol ve hava durumu, o an bulunduğunuz yoldaki maksimum hız limiti ve yoldaki tabela uyarılarına kadar, hatta isterseniz güvenlik kameralarına kadar birçok konuda bilgi sahibi olabiliyorsunuz. En önemlisi de bu bilgiler ekranınızda yüksek çözünürlükte ve çok etkili bir şekilde gösteriliyor. 

Android marketten kolaylıkla sahjip olacabileceğiniz NDrive yazılımını herkese tavsiye ediyorum. 

Kolay gelsin... 

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..