Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '14

 
Kategori
Kitap
 

Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı

Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı
 

Bu kitabı kişisel gelişin diye değil,toplumsal gelişin diye yazdım cümlesiyle giriş yapar Ahmet Şerif İzgören. Hemen hemen her kitabında ilk giriş cümlesiyle okuru tavlamayı başaran nadir yazarlardan biri.

Bu kitabında dokunduğun her yere nasıl değer katabileceğini, topluma nasıl ufakta olsa bir katkı yapabileceğini örneklerle anlatıyor. Ayrıca memurun, öğretmenin topluma daha fazla nasıl katkısı olabilir sorusunu toplumumuzdaki başarı örnekleriyle yanıtlıyor. Kitapta çok ilgimi çeken bir cümlesi var:  'Bütün kişisel gelişim kitapları hep yabancıların başarılarıyla dolu. Ben bizim Anadolu insanının, toplumumuzun başarılarını yazacağım, bizler hafife alınacak insanlar değiliz.'. Her kitaptan bir mesaj alır kendimize bir kaç cümle seçeriz. Fakat bu kitapta bir çok cümle seçip benimseyeceksiniz. Hayata bakış açınızı değiştirmek istiyorsanız hiç durmayın alın, okuyun, tavsiye edin. Yazının sonunu Ahmet Şerif İzgören'in cümlesiyle bitirmek istiyorum: 'Siz de bazen başaramayabilirsiniz ama en azından örnek olursunuz.'

 
Toplam blog
: 3
: 162
Kayıt tarihi
: 10.03.14
 
 

Konservatuar türk sanat müziği okuyorum.Aynı zamanda tiyatro eğitimi alıyorum.Sanat adına ne vars..