Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Suretimdir sana gelen aslım seni daha çok sever

Suretimdir sana gelen aslım seni daha çok sever
 

Akşam olup da hüzün çöktüğünde
Yıldız yağar yeryüzüne
Aklıma sen gelirsin
Ben sana yıldız toplarım.

Demet demet yıldızlarla çalarım kapını
sakın şaşırma
Aç kapını yüreğinle birlikte
Sana vermek istediğim bir dünya var elimde.

Aldanma sakın kayıp yüreklere
Onlar bir daha geri dönmeyecek
Gidenlere sen de kapat yüreğini
Gelenlere umut bağlama.

Sen her zaman emin ol
Gelenler de bir gün gidebilir
Hiç kimseyi tutmaya da uğraşma
Hiç değilse yüreğini boşuna yorma.

Ben, sana geldim işte
Elimde yıldızlardan bir demet
Sakın şaşırma beni gördüğünde
Suretimdir kapına gelen, aslım seni daha çok sever.

Gidecekmiş gibi gör beni
Bir daha dönmeyenlerden say dilersen
Dilersen hiç yorma yüreğini
Ama, yıldızları al elimden, umudumdur onlar benim.

 
Toplam blog
: 278
: 3275
Kayıt tarihi
: 26.05.07
 
 

İstanbul'un Kadıköy ilçesinde doğdum. Bir daha da Kadıköy'den ayrılmadım. İstanbul Üniversitesi, Ede..