Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '15

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor All Star’da Fair- Play den bahseden kim?

Survivor All Star’da Fair- Play den bahseden kim?
 

Bu sezon Süper Survivor seyredeceğim derken karşıma 10 yılın en saçma Survivor’ı geldi. Siz aynı düşüncede olmalısınız çünkü bana ulaşan tepkiler hep aynı şiddette! Gönüllüler takımının hepsi mızıkçı çocuğa benziyor! Kendi yapınca iyi, başkası yapınca “Fair play’e yakışmıyor!” , hangi Fair play’den bahsediyorlar anlamıyorum.

Ben çocukken bazı çocuklar, arkadaşlarını “yapamadı ki, yapamaz, yapamaz diyorum!” gibi ard arda gelen söylemlerle kızdırırdı. Kızdırılan çocuk gittikçe şiddeti artan bir öfkeyle önce kızarmaya sonra morarmaya az daha ilerisinde dişlerini sıkmaya en ileri safhasında ise kontrolünü yitirip kızdıran çocuğun üzerine atlayarak vurmaya başlardı. Şimdi siz çok farklı bir Survivor izliyorsanız lütfen beni uyarın çünkü benim izlediğim Survivor tam da bu şiddette geçiyor.

Anlamsız, çocukça konuşmalar, haddini aşan kızdırmalar, kazanılan ödülü rakibinin gözüne soka soka anlatmalar…. Diyeceksiniz ki ne olmuş, ne olmuşu var mı Fair Play bir asalet göstergesidir. Rakibi yense de yenilse de centilmen sporcu sakinliğini korur, rakibi tebrik eder, onu anlamaya çalışır. Şımarık çocuk gibi rakibinin moralini bozacak her şeyi yapıp, kendi yenilince de “Fair play’e yakışmıyor!” diyerek mızıldanmaz. Eğer bir şey yapıyorsanız karşılığında yapılana kızmayacaksınız, mızıldanmayacaksınız, dudaklarınızı sarkıtarak tepinmeyeceksiniz! Aynı şeyi siz rakibinize yaparken iyiydi değil mi, ya şimdi ne oldu? Moraliniz bozuldu, siniriniz hopladı, ruhunuz daraldı, kaşınız kalktı sonuçta ruhunuz acıdı, canınız yandı değil mi? Demek ki aynı durum rakip için de geçerli bunu defalarca yapmaya gerek yok!

Hele o Begüm yok mu, kız sanki beş yaşında! Anlıyorum kalbi kırılıyor ve vücudunu aşan hırsı varsa haddini bilecek, rakibin yaptıklarını bir kenara bırakıp önce kendini ve takım arkadaşlarını kontrol altında tutacak! Ayrıca Survivor seyircisi kolay kanacak cinsten de değil, yapıp-edip kenara çekilmeleri, masum numaralarını da yutmaz. Diyebilirsiniz ki çocuksu bir yarışmacı, ben de öyleyim ama yaptığımı bir başkası yapınca sinir olmuyorum çünkü bu zaten savaşın psikolojik tarafı. Sinirleri sağlam olan kazanır!

Turabi’nin yaptığı neydi öyle? Bak Turabi kardeş, senin dilinle konuşmayı seçtim; dünya sana güzel, öyle şova dönüşen galibiyet sevinçleri yapıp sonra da yan banka ağız dolusu laf sayana hoş bakmayız biz, az delikanlı olduğunu göster, uslubunu değiştir de biz de seni sevelim!

Dedikodu çarklarınız insanın etini kemiğinden ayırıp, un ufak ettiği  Survivor All Star adası sakinleri hiç bu kadar mızıkçıyı bir arada görmemişti. Gözüme Acun Ilıcalı hiç bu kadar mutsuz görünmemişti, Allah sabır versin!

Hayatta Allah’ın sabrınızı sınamaması dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

 eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..