Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Susmak

Çocuktum,ufacıktım

annem hep , derdi bana

hep sustum yani dilsizleştim o günden sonra

söylenecek sözümün çokluğuydu beni disizleştiren

aslında sözümün taş gibi ağırlığındandı dilsizliğim

başka hiçbir şeyin suskunluğuna benzemez taşın suskunluğu

ağırdır,ezilir kalırsın altında

dilin düğümlenir hem de haksızlığın kördüğümüyle

artık taşın yerini almıştır dilsizlik

ve dilsizliğinin kavurucu ateşinde çığlığın yükselir yana yana

usundan geçer birer birer acımasızca öldürülenler

bir öncekinin acısını katmerleştirir her ölüm

ve karanlıklar ok gibi batar gözlerine

cinayetler kuşatır seni ve dile gelir acıların

ve sınırları çizlir özgürlüğün

artık yüzmeye başlamışsındır kan gölünde

ve senin de adın yazılmıştır faili meçhuller listesine


 

 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..