Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '19

 
Kategori
Şiir
 

Sustum Sustum

Sen konuştun ben sustum
Akıl sordun, içini döktün
Gözlerime baktın ışıl ışıl
Sana iki kelam diyemedim
Ben dilimi ısırdım, …sustum

Ağzımda kelimelerim kayboldu
İçimdeki yangını söyleyemedim
Dişim ile dilim arasında soğudu
Yangınımı diyemedim sana, sustum
Ben sustukça sevdiğimi bilmedin
Yıllardır kanayan yaramı sakladım
O gün, o haziran günü yine sustum
Sustum sustum, korktuğum için
Seni kaybetmemek için sustum
Ben her şeyi susarak anlattım
Günahımı sağ omzuna bıraktım

O günden sonra dereler çağladı
İçimde barajlar bir bir patladı
Gemiler yakıldı, köprüler yıkıldı
Gayrı bende sabır taşı çatladı
Tam cüret edip haykıracaktım
Sana sevdiğimi fısıldayacaktım
Ama sen yoktun, ben diyemedim
                 Sustum yine sustum

 

 
Toplam blog
: 32
: 121
Kayıt tarihi
: 10.09.18
 
 

 50 yıldır Lacivert Kanarya. Sonsuza kadar Özgür Kanarya ..