Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Susuş

Susuş
 

Alıntı'dır


Sana hasretim diyemiyorum,

Gurbete düştüm, geri dönemiyorum.

Ağlayanın olurum karanlık gecelerde,

Sil gözyaşlarımı, diyemiyorum.

Bakışların çiselerken yüzüme,

Günbatımı seni düşürüyor saçlarıma.

Zordur sabretmek bilirim.

Sabret sevgilim, diyemiyorum.

Kokun hala üzerimde

Hüzün dayanmış kapılarıma,

İki dudağımın arasında kal,

Gitme kal, diyemiyorum.

Hayalin rüyama kilitlenmiş,

Hayat çizgimizi hasret kesmiş.

“Senin için ölürüm” diyorsun da,

Beni de bekle diyemiyorum;

Ve mübalağa ediyorum inan, “Seni dünyalar kadar seviyorum” dedikçe.” 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..