Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Taciz...

Taciz...
 

Merhaba değerli okurlar,  

Bizde bir söz vardır, hatta birden fazla....... 

Hani derler ya......." Adı çıkacağına, canı çıksın......" 

Ya da " Adamın adı çıkmış 9'a inmez 8'e......." )))) 

Yada, "Huylu huyundan vazgeçmez......". vs. vs...... 

İşte öyle bir şey son günlerde, Deniz beyin yaşadıkları.....)))) 

Hangi Deniz mi? 

Tabii ki bizim Deniz bey, yani allah uzun ömür versin 73 yaşında, kendisine iyi bakan Sayın BAYKAL............ 

Taraflardan diğeri ise, 40 yaşındaki Gazeteci İklim Ayfer Bayraktar Kaleli hanımefendi....... 

Bilindiği üzere Sayın BAYKAL'ın adı daha önce de benzer bir konu ile gündeme getirilmiş ve Başkanlık koltuğundan kansız bir darbe ile indirilmişdi........)))) 

Şimdi ise adı Gazeteci Sayın İklim hanım ile benzer bir konu ile yine gündeme geldi....... 

Ama doğru, ama eğri, bilinmez....... 

Ancak, hanımefendi " BENİ TACİZ ETTİ " diyerek tam seçim öncesi bombanın fitilini ateşliyeverdi......... 

Hanımefendi diyorsa, orada durmak ve düşünmek lazım....... 

Bu olayda, ya Sayın BAYKAL kullanılarak CHP yıpratılmak isteniyor, ya da, olay gerçek........ 

Bu konuyu en iyi açıklayabilecek ya da kanıtlıyabilecek kişi ise Sayın Kaleli........ 

Evet Sayın KALELİ, bu saatten sonra orada, tacizin geçdiği Sayın BAYKAL'ın TBMM'deki odasında ne olup bittiğini herkesin çok net bir şekilde algılıyabileceği tarzda bir daha, bir daha anlatmalı........ 

Olayın geçdiği yer, Sayın BAYKAL'ın TBMM'deki odasıymış....... 

Oda, küçük, dışarıda sekreter, yan tarafda içeride konuşulanların ahi duyulabileceği paravan tarzında bir duvar, Sekreterlikde görüşmek isteyen kişi ya da kişiler varmış, ....... 

Muhalefet parti vekillerinin odalarında ayrıca teknolojik dinleme ya da gözetleme cihazları da var mı blinmez.......)))) 

Böyle bir ortamda, kim kimi nasıl taciz eder anlamak zor......... 

Sayın KALELİ, tacizin şeklini açıklamalı........ 

Elle mi, dille mi, gözle mi, nasıl taciz edilmiş....... 

Sayın BAYKAL diyor ki, " Madem ben onu taciz etmişim madem cazibesine kapılmışım, o zaman neden defalarca davetlerini reddettim? Gece gündüz defalarca arıyor. Hatta bir gece telefon açıp bana gel konuşalım dedi. Eşinin evde olmadığını söyleyerek evine çağırıyor. Telefonla aramasının sebebi ne?" 

Eğer taciz eden Sayın Baykal ise, Sayın BAYKAL'ın bu yaşadıkları ne? 

Açıklanması gereken, TACİZ EDİLEN KİM? 

Sayın BAYKAL mı, yoksa, Sayın KALELİ mi? 

Artık ok yaydan fırlamış durumda, olayın gizlliği falan bitmiş, şimdi sıra gerçeklerin ortaya konmasında........ 

Herşeyi açıkca anlatmalı........ 

Yok konu dava aşamasındaymış, yok şöyleymiş, yok böyleymiş diyerek gerçekleri gizlememeli........ 

Sadece bu konu mu açıklanması gereken? 

Elbette hayır...... 

İklim hanım, Sayın KILIÇDAROĞLU'na söylediği AKP'nin üst düzey yönetiminde bulunan kişi ile lgil olarak da konuşmalı....... 

Kamuoyu o kişiyi de bilmeli ve tanımalı, ne yaptığını da öğrenmeli....... 

Yukarıda da ifade ettiğim gibi, İklim hanım, yok konu dava aşamasındaymış, yok şöyleymiş, yok böyleymiş diyerek, tabirim mazur görülsün, kıvırmadan anlatmalı ve gerçekleri gizlememeli........ 

Burası Türkiye........ 

Dava aşamasında olan ve gizliliği bulunan bir çok olayla ilgili bilgilerin, belgelerin, havada uçuştuklarını hepimiz biliyoruz....... 

Onun için ne yaşandıysa açıkça anlatmalı........ 

Teke tek programında izledim kendisini....... 

Sayın BAYKAL'ın odasında 15 dakika kadar kaldığını ve yanlış anımsamıyorsam, sorularına bile yanıt alamadığını ifade etmişdi........ 

Peki 15 dakika ne yapmış orada? 

Tacizin son bulmasını mı beklemiş........))))) 

Tacize uğrayan bir kadın, bağırmaz mı, kendisini korumaz mı, kendisini odadan dışarı atmaz mı? 

Olay ıssız bir adada ya da aşağıda yazılan olaydaki gibi Belgrad ormanlarında geçmemiş ki.....)))) 

Bu olay, seçim öncesi CHP'ye karşı düzenlenen bir komplodur kanaatindeyim........ 

Bir başka olasılık da, İklim hanımın, hem CHP ve hem de AKP tarafında oynayarak, " kurt puslu havayı sever....." misali, kendisine seçim öncesi o taraftan ya da bu taraftan bir şeyler koparabilmek adına hareket ediyor olmasıdır....... 

Üzüntüm odur ki, Sayın BAYKAL, CHP'de kaldığı süre içerisinde de benzer olayların yaşanacaktır......... 

Yazımı ilginç bir öyküyle sonlandırayım........)))) 

" Belgrad ormanları'ında bir akşam üstü...

-Nihahahah boşuna kıpraşma yavrum. elimden kurtulamazsın.. Bağırmak da fayda etmez. Bu ormanda seni kimseler duyamaz. Sen iyisi mi meşhur sözü hatırla ve rahatla. tecavüz kaçınılmazsa uzan keyfine bak.. heheheheh..
-Sen şimdi bana tecavüz mü edeceksin?
-Yok nasihat edicem. tabii ki tecavüz edicem.
-Eminsin yani.
-Tabii eminim, artık tecavüz etmek suç bile değil güzelim. Tecavüzü ediyorsun, sonra tecavüze uğrayan kız çaresiz seninle evlenmek zorunda kalıyor, sen yırtıyorsun.
-Demek yırtıyorsun? O zaman gel yırt bakalım. Hatta sen zahmet etme, ben yırtayım üstümü başımı. nasıl olsa yenisini sen alacaksın.
-Ne diyon sen bacım?
-Bu ayakkabıları da parçalayabilir miyim? Bıktım kaç senedir giymekten.
-Ohoooo. amma konuştun ya.
-Evet ben biraz fazla konuşurum. Şimdiden alışan iyi olur. malum bir ömür aynı evi paylaşıcaz. Haa bi de unutmadan söyliyim, ben uyurken dişlerimi gıcırdatırım, sonra söylemedin deme.
-Anlaşıldı, sen beni lafa tutup kaçmayı planlıyon ama yemezler.
-Kim kaçacak? Ben mi? Bence birazdan sen kaçıcan, müstakbel kocacığım. önce şunu söyliyim, bizde nişanı da düğünü de erkek tarafı yapar bilesin. nişanda 3 burma bilezik, bir altın saat, 5 metre de altın kordon isterim.
-Ohaaaaa!!
-Bence oha joker hakkını hemen kullanma. Çünkü daha düğünde isteyeceklerimi sıralamadım.
-Ne düğünü ya?
-Aaaa düğünsüz hayatta evlenmem. özel gelinlik isterim, ayrıca ablamların o gece giyeceği tuvaletler de bizzat ellerinden öper.
-Ablanlar mı?
-Evet bizde adetler böyle. sen sormadan söyliyim, benim 4 ablam var. sonra düğün salonda olucak. havai fişek gösterisi isterim. 5 bilezik isterim, tek taş pırlanta yüzük isterim, yurt dışında balayı isterim, kirada oturmam ev isterim, italyan mobilya isterim.
-Yeteeeeerrr!!! bacım ne yaptın ya? Ben mi sana tecavüz ediyom, sen mi bana tecavüz ediyon karıştırdım ha!! ne bu be?
-Valla canın isterse kocacığım.
-Ne kocası be?
-Tecavüz edicen ya o bakımdan
-Tövbe.. vazgeçtim. Ben aklımı peynir ekmekle yemedim. tecavüzün cezası kalkmamış aksine artmış. bundan ala ceza mı olur? Şu dakikadan itibaren dünya ahiret bacımsın. kalk yürü eve bırakayım seni. Yahu kardeşm, bi tecavüz etme zevkimiz vardı, onun da içine ettiler, iyi mi? 

 
Toplam blog
: 407
: 877
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

15.12.1950 Mersin doğumluyum. İzmir Ticari İlimler Mezunuyum. Bir Kamu Kuruluşundan  Şube Müdürü ..