Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Taklalar 66: Üçünden karışık!

Taklalar 66: Üçünden karışık!
 

Madem ki bu sabah da erkenden yola çıktık
Yürüdük ve acıktık
Bandırma’da liman’da
Hemen Bankanın yanındaki
İstanbul Çorbacısını bulduk
Açlık bu, insana ne yaptırmaz
Dağlara tırmandırır be,
Öküz gibi anırtır
Danalar gibi zıplattırır
En iyisi
Ahbabım Necdet,
Bana şuradan karışık yap
Biraz ayak paça,
Üzerine işkembe kat,
Biraz da mercimek isterim.
“Üçünden karışık”dedik ya,
Necdet anlar,
Sarımsağı, sirkesi bol olsun
Yanında da mutlaka
Acı biber turşusu bulunsun
Ondan sonra gör beni
Bağıra bağıra sokaklardayım
Çorbanın aşkından
Pakizelerin tam karşısındaki
Çeşmenin başındayım
İç Allah iç , iç Allah iç
Çeşme tükenmediyse,
Ben bittim.
Ulan Necdet Allah seni ne yapsın
Çorba iyi de,
Bu Arnavut biberini nereden bulursun,
Ondan sonra kurtlar gibi ulursun,
Hay Allah, benim gibi yanası
Üstelik Pakize de cama çıkmaz
Su içe içi,çeşme kurudu be
Canım çıktı, canım…
Biz adam olmayız.
Vallahi olmayız.

Yine de size
“Üçünden Karışık”
Tavsiye…
Duvarlara tırmandırır
Tam Afrodizyak…
O kadar!

Atlayın bir gemiye
İstanbul-Bandırma
Kaç saatlik yer be!
Doğru Necdet’in yerine

Benden selam söyleyin
“Üçünden karışık” deyin!

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..