Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Taksim Cumhuriyet anıtı sizce neden koruma altına alınmış olabilir?

Taksim Cumhuriyet anıtı sizce neden koruma altına alınmış olabilir?
 

kendi objektifimden..


Topçu Kışlası yapılacaktı. Sahi ne oldu o iş?

Geçen yıl bu zamanda konuşuluyordu hani.. Konuşulmak da ne kelime, haftalarca tazyikli sulu tomalı duran adamlı çadır eylemli hatta insan yitimli Gezi direnişi sürecinde dillendiriliyordu ya onu soruyorum..

Evet evet Gezi olaylarından bahsediyorum..

Üç-beş çapulcu galip mi geldi dediniz?

İnanmam!

Kışla yapılmayacak.. Gezi parkı yaşam alanı olarak varlığını sürdürecek..

Vay! memlekette güzel şeyler de oluyor artk demek ki..

İyi güzel..

İyi güzel de, bugün Taksim Alanı diğer günlerden farklıydı sanki..

Haftasonu rutin gezintilerimi yaparken anıtın etrafı Polis kontrolünde demir barikatlarla örülü olduğunu ve in-cin top oynadığını gördüm..

Polis dediğim beş on değil, sivil polislerden oluşan anıtın etrafı adeta etten duvar örülmüştü.

Hemen objektifimin denklanşörü ile resmettim sizler için..

Resim 1'de görüldüğü gibi..

'Eyvah!' dedim kendi kendime. 'Anıtı götürecekler heralde' diye söylene söylene yürüdüm önünden..

Sahi anıtı götürebilirler mi?

Neden korkuluyor anlamış değilim vallahi..

Neden ve kimden korkuluyor?

Neyi kimden korumaya çalışılıyor onu da anlamış değilim doğrusunu isterseniz..

Anıt koruma altına alınmış resmen..

Evet evet resmen!..

Eşhedüellailaheillalah!..

Rabbim sen koru bizi yarabbi..Anıtı boşver, o zaten koruma altında..

Sevgili okuyucularım siz bu duruma bi vaaz edermişiniz lütfen..

Anıt ulan! anıt işte ya!..

Cansız bi varlık üstelik. Yemek istesen yenmez. Konuşamaz. Yürüyemez.

Varsayalım Soma için izinsiz yürüyüş yapılmak istendiğini düşünelim. Adı üstünde 'izinsiz'. Böyle izinsiz gösteri durumda zaten Polis gereken tedbirini alıyor, gösteri yapılamıyor.

Kısaca neden çember altına alınmış olduğunu hala düşünuyorum..

Çok komik!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..