Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Tam gün yasasını destekliyorum!

Tam gün yasasını destekliyorum!
 

susunuz!


Ülkemin bir vatandaşı olarak tabi ki tam gün yasasını desteklerim ben!  

Karşı çıkanın da aklına şaşarım!  

Hastaneleri görüyorum. Bu ülkede ne çok hasta var? Herkes hasta neredeyse!  

Üç Arap ülkesinde çalıştım, bizim hastaneler kadar yoğunluğa şahit olmadım! Fakat doğrusunu söylemek gerekirse hastanelerimiz temiz ve düzenli!  

Sağlık Bakanlığının sitesindeki “Neden tam gün kanunu?” yazısı beni ikna ediyor! Orada yazan gerekçelere tamamıyla katılıyorum.  

Doktorun bir aklı da muayenehanesinde olmayacak!  

Hasta ticari bir meta olarak görülmemeli!  

Kamu görevlisinin ikinci bir işle iştigal etmesi çok yanlış ayrıca!  

Kimse geçinemiyoruz mazeretine de sığınmasın!  

Sosyal devlet oluşumuna da ters bu!  

Sağlık, Eğitim ve Savunma ülkenin en hassas birimleridir.  

Devletin olmazsa olmazlarındandır.  

Unutmayalım.  

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..