Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Tanıtım destek

Tanıtım destek
 

kurs resmimiz


Tanıtımımızda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Arkadaşlar bu yıl birçok hedefimiz var aylık seminerler ekpss kursları bilgisayar kursları bağımsız hareket kursları aşmak için hareket et projesi geziler beyaz baston etkinliği ve birçok hedefimiz ve hayalimiz var. Düşler kuruyoruz. Engellilerin ve engelsizlerin bir arada yaşayabildiği ayrımsız ön yargısız dışlanmadan ötekileştirilmeden bir hayat diliyoruz. En azından bizden sonra gelen engellilere uygun bir zemin kurabilme düşünü kuruyoruz. Hayallerimiz umutlarımız var. Olabildiğince çabamız var. Okullar ve yurtlarda farkındalık seminerlerimiz yakında başlayacak radyo programlarımızda sıkıntı var. Bir yıl başak fm'de engel tanımayanlar diye bir program yapmıştım. Sahayı iyi kötü biliyorum. Radyoyu arıyorum biz toplumun engelli algısını değiştirmek için konuşmak istiyoruz diyorum biz sizi ararız. Aslında yol belli bulacaksın bir sponsor tümü sıraya geçer işin ucunda reklam var. Bense sadece kamu yararını düşünüyorum akceli işlere asla bulaşmıyorum. Ege bölgesindeki tüm radyolara mail gönderdik. Şöyle bir be planım var. Radyo programları çağırırlarsa giderim.  Ama bir kaç gündür sürdürdüğüm bir çalışma var. Okuduğum kitaplardan edindiğim çıkarımlarla ilgili blog yazıları yazıyorum dileyen arkadaşlar inceleye bilir kaynak göstermek paylaşabilir. Daha önceleri birçok radyo ve tivi programı yaptık onları dinleyebilir ve paylaşabilirsiniz. Bir söz vardır müflis tüccar eski defterleri karıştırırmış derler ya biz ticaret değil kamu yararını esas aldığımız için müflis değiliz okumaya yazmaya mücadele etmeye devam yarışı kaybetmekte koşan atlardan olacağız. Çünkü umudumu yitirmedim yarınlara sözüm var. Salih Arıkan İletişim Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..