Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Tanrı Her Konuda Yardım Etmez

“Koşarken düştüm Tanrım, bana yardım et!”

E koşmasaydın…

Tanrının insanlara her konuda her zaman yardım ettiği düşünülür.

Akıl vermiş fikir vermiş. Bunlarla hayatını sürdüreceksin. Yapmadıysan Tanrı’ya ne!

Virüs mesela; bir kısmına eder bir kısmına etmez. Yapman gerekeni yapmadıysan Allah rahmet eylesin; yaptın olmadıysa…

Bir tepsi baklava yemiş, hastalanmış; Allah’ım bana yardım et! Allah’ın işi gücü var, aptallarla uğraşamaz tövbe tövbe!

Allah insanlara yapamadığı, gücünün yetmediği konularda yardım eder. Hani bir yerlerde gördüm dünyaya göktaşı mı ne çarpacakmış, tam bir bilgim de yok ya, işte bu konuda aç ellerini!

Kusurlarımı affet diye dua ediliyor. Bilmiyoruz yani suç işliyorsun Allah af mı ediyor. Dünyadakiler bol keseden affediyorlar da yukarıda bu kadar kolay olduğunu sanmıyorum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..