Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Tartışılan "İnternet Yasası" onaylandı

Tartışılan "İnternet Yasası" onaylandı
 

yasa


Uzun süredir gündemi meşgul eden bir çok kesimin tepkisini alan yasa bu akşam saatlerinde Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL'ün twitter hesabında yaptığı açıklama ile onaylandığını belirtti. Konuya ilişkin açıklama ise şöyle ;

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, internet düzenlemesi ile ilgili yasayı onayladığını açıkladı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, internet yasasıyla ilgili Twitter hesabından açıklamalarda bulundu. Gül, "Düzenlemenin süratle gerçekleşmesine fırsat vermek için Macaristan'dan döner dönmez önümdeki yasayı onayladım" dedi.

İşte Gül'ün açıklamaları:

"Bir süredir gündemdeki internet yasası hakkında yoğun mesajlar gönderiyorsunuz. Mesajlarınızda özellikle iki husus üzerinde itirazlar ilettiniz. Bu iki noktaya ilişkin sakıncaların esasen ben de farkındaydım. Nitekim, Hükümetimizle temasa geçip bu iki noktaya ilişkin düşüncelerimi paylaşmış ve bunların düzeltilmesini istemiştim. Memnuniyetle görüyorum ki iki maddeyle ilgili kaygılar yarın yeni bir yasal düzenlemeyle giderilecek. Bu düzenlemenin süratle gerçekleşmesine fırsat vermek için Macaristan'dan döner dönmez önümdeki yasayı onayladım. Hükümetimiz ve siyasi partilerimize gösterdikleri anlayıştan ötürü teşekkür ederim. Hepinize iyi akşamlar diliyorum."

ne diyelim bence iyi oldu ve umarım ülkemiz için dahada iyi olur.

 
Toplam blog
: 205
: 2301
Kayıt tarihi
: 15.02.14
 
 

Adım Mert, 31 yaşındayım evli ve 1 çocuk babasıyım, hayattan öğrendiklerimi burada paylaşacağım. ..