Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Taş olduğu içindi dedim kaldırım taşları erimediyse...

Taş olduğu içindi dedim kaldırım taşları erimediyse...
 

Kibritim ıslak sigaram yanmıyor ne olur bir ateş...
Tenimin ilk aldanışı değil bu ilk değil sönüşü umutlarımın.
Ben bu denizin son kıyısıyım bir gemi gibi bir iskele arayışındayım halen.
İlk defa bu yurek kırılmıyor ilk kez yalnız kalmıyorum koca dunyada
Ve ilk defa dolaptaki süt kutusunu kendim açmıyorum…
Bir yağmur mevsimi sevişmelere hasretim
biraz ıslak ve titrek bir yürekle Delinmiş gökkubenin altında…
Umulmadık sonların özlemi içindeyim
Burgu burgu sancısı özlemlerin sonu gelecek diye bekleyişlerdeyim.
Bir ucu görülmeyen yoldu ayıran onları
O , yolun ortasında, ben ise yolun neresindeydim …
Şimdi unuttum yüzünü ama benim gözlerim aklımda.
Uzun kirpikler ıslak ve dertli ağlamaklı bir yüz
O yorgun o seviyordu o sanırım ağlıyordu
Eğerki kederse gidilen yol taş olduğu içindir dedim
Kaldırım taşları erimediyse
Derken kalabalık içinde kayboldu ansızın korkunç yalnızlığıyla Başbaşa
yol ortasında bir adam kaldı sadece..
 
Toplam blog
: 15
: 3732
Kayıt tarihi
: 06.12.13
 
 

Merhaba ben Uveys Veysel BECERMAN. Veteriner Hekimim. Ayrıca Erciyes Üniversitesi Veteriner Cerrahi..