Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul’daki gezim

Şiirin Hikayesi

Sevgili kardeşim iyi ki doğdun ve kardeşimsin..

Doğum gününü kutlar, o güzel gözlerinden öperim..

Allah cc. seni yavrularına ve sevdiklerine bağışlasın can tanem.

----
Sevmemek ne mümkündür iki ülke arası
Görsem bile özlerim budur! Canın darası
Hasret yılların adı özlemleri devirdim
Kardeşimi görünce derde dirsek çevirdim.

Sen benim diğer yarım sırtın yere gelmesin
Merhem oldun canıma yakan cefa ilmesin
Dualarım seninle Rabbim sesimi duysun
Merhameti bilensin seni Cennet’e koysun.

Her izine gelmem de biz bunu yaşıyoruz
Seneler bir gün gibi beraber aşıyoruz
Değiştirse de semti hayvanlar aynı konu
Sanmayın çağ atladık! Gelmez bu işin sonu.

Kedi köpek her bir yön sokak sokak akarlar
Nerde kardeşim diye? Ardı sıra bakarlar
Kuru mama bagajı sular ile doludur
Sormak kimin haddine! Yolu yardım yoludur.

Her araba altına koyarken duru suyu
Yenip biten yemekten doyarken karın kuyu
Sokaklarda yaşayan ne de çok garip varmış
Doyanlar doymayanlar birde keneler sarmış.

Türbe ziyaretinde elinde poşet vardı
Ne tarafa gittiysek! Çevreyi kedi sardı
Yardımlaşan yanıyla merhametini serdi
İstanbul’da ki gezim böylece sona erdi.

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..