Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tatil biterken.

Tatil biterken.
 

Resim, benim karelemem.


Ada da, püfür püfür esen deniz kıyısında, denize girmeye üşendiğim gülerim oldu.
Bazen bir kitaba takıldım,
Bazen de sohpetten kopamadım, bazen de okeyden yada tavladan...
Tüh demekten başka çarem yok, yazın ortası gelmeden tatil bitti...
İzmir cehennem sıcağıda bu gün, burnumu dışarı çıkarmak gelmiyor içimden, ama yapılacak o kadar çok şey birikmiş ki... En başta dersanelerde öss için randevular alındı ve oğlumun ÖSS tercih listesi oluşturuldu. Ardından kızımın biriken alışveriş ve ziyaret listesi hafifletildi.
Eve döndüğümde kilo bile verdiğimi söyleyebilirim. Eh evde olmanın keyifli anları da var elbette.
Sürekli internet mesela. Açmışken maillerime bir göz attım.
Daha sonrada Mb ve birkaç siteyi ziyaret ettim.

Resim gibi renkli bir şiir okursun bazen.
Ya da,
Siir tadında yazılar.
Çiçek tadında, selam tadındasın bilirsiniz.

Kapatır ruhumuzun sızılarını.

Şarkı olur, ay olur, güneşe doğar.

Yıldız olur sıkıntıları paylaşılır.

Yakamoz olur dertleri bölünür.

Mutlulukları ona çarpılır.

Paylaşıveririz.

Özlemişim, hem okumayı, hem de yazabilmeyi.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..