Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Anılar
 

Tatil

Tatil
 

Arkadaşımla ilk olarak üç günlüğüne Amasra ya tatile gittik..polis evinde üç kişilik yer ayırttık. İlk olarak birlikte kalacaktık arkadaşım Fatma ya ben çok kımıldarım dedim.

Ben uyuyamam kımıldama diyor bana. Böyle didişmeyle geçti. Gece.sabalı kalktık. Deniz malzemelerimizi aldık. Denize gittik.Bir yer bilmediğimizden sahilde bir yere oturduk.Çok kalabalıktı. Kalktık Olduğumuz yerden mendirek tarafına geçtik. Orası çok güzeldi.

Yüzdük. Saat üç de bir şeyler yemek için pideciye gittik. Biraz daha denize girdik..Polis evine üstümüzü değişmeye gittik.
Biraz dinlendikten sora eğlenmek için dışarı çıktık. Gezerken çok güzel canlı müzik çalıyordu girdik. İçri arkadaşım bira ben de çay aldım. Çok güzel eğlendik.Polis evine yatmaya geldik. Sabah çay içmeye kantine indik.

Akşam gittiğimiz eğlence yerinde çay 2 lira kantinde 150 kuruş biz en iyisi dışarıda çay içmeyelim dedim. espri yaptık. Kendi aramızda,

Başka bir denize gittik .Deniz çok harikaydı çok eğlendik .Akşam oldu dışarı eğlenmeye çıktık.

Fatma ile gezerken başka bir eğlence mekanı gördük. Arkadaşıma gel girelim orda n pahalı olacak değil dedim birer çay aldık.
Eğlence çok güzel üşüyenlere polar dağıtıyorlar.. garsonlar çok ilgili , ücretleri verip çık caz bir çay 3 lira dediler biraz pahalı ama olsun deydi dedim. Arkadaşa yani yeni gittiğimiz için biraz kazıklandık en zevk aldığım yat turu oldu müzik çaldı oynadım güzel yerlerin resimlerini çektim arkadaşım dalgada sallanırken korktu.
Yere oturdu üç gün bize çok güzel yetti. Yorgunluğumuzu attık. Seneye tekrar düşünüyoruz Herkezi bekleriz Amasraya

 
Toplam blog
: 56
: 2141
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

Ben ev hanımıyım. 44 yaşında 22 yıllık evliyim. İki oğlum var. Zonguldak doğumluyum. Orta ve lisede ..