Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

Tebrik Ederim

Tebrik Ederim
 

Salih Arıkan


Değerli arkadaşlar dün kaynaştırma eğitiminde okuyan görmeyenlerle ilgili bir yazı yazdım. Sorun yaşayan arkadaşlar varsa bana yazabilir dedim, İsteyenlerde arayabilir dedim.

Sadece bir arkadaşımız yaşadığı tecrübeleri yazdı. Başka arkadaşımız yazmadı; yâda beni aramadı. Demek ki hiç bir sorun yok.

O zaman Milli Eğitimi başarılı hizmetlerinden dolayı kutlarım. Görme engelli öğrencilerimizi de başarılarından dolayı tebrik ederim.

Türkiye Beyazay Derneği, tüm engelliler ve engelsizlerle ilgili faaliyetler yürütebilir; sadece görme engellilerle ilgili faaliyetler yürütmez.

Ben görme engelli olduğum için ve bu alanda çok sıkıntılar çektiğim için, özellikle uğraşıyordum. Demek ki artık sorun kalmamış. Biz de farklı alanlarda daha çok sorun yaşanan alanlarda çalışarak hak mücadelesi yapalım.

Tel: 0506 514 96 93 Salih Arıkan

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..