Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '21

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tedavi aşamasını geçtik

Tedavi aşamasını geçtik. Sürekli açılacağını beklemek. Ben görme engelliyim. Ailem gözümün açılması için çok masraf edemedi. Bazı aileler her duyduğu doktorun peşinden koşarak elindeki avucundakileri boşa harcadılar.Sürekli gözüm açılacak mı ne zaman gibi düşünceler insanı mutsuz eder.

Körlüğümle mutluyum. Ben körlüğümle mutluyum benim düşüncem kendimi nasıl geliştiririm kaliteli bir hayatı amaçlıyorum erişilebilir her kitaba filme ulaşabildiğim bir hayatı özlüyorum.

İstismarcılara dikkat. Dün beni biri aradı birde işin ilginci tıpçıda değil bir zamanlar çocuk doktoru sülük tedavisi yapıyordu. Bu arkadaşlarda bantlar ve farklı ürünler kullanıyorlarmış. Engelli aileleri hangi engel olursa olsun çözüm erken teşhis ve erken eğitimdir farklı arayışlar mutsuzluğunuzu artırır. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..