Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '18

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Tekrar Başkan Olacağım Galiba

Tekrar Başkan Olacağım Galiba
 

Salih Arıkan


Aslında bu dönem son olsun diyordum. Bu seçildiğim dönem de de çok istekli değildim. Ama yerime başka bir arkadaş olmadığı için göreve tekrar geldim.

Bir arkadaşımız bu işlerde meraklıydı. Biz de bir yıl önceden yeni üyeleri getir. Biz onları tanıyalım. Tanışalım ve kaynaşalım gönül rahatlığı ile size teslim edelim. Seçime iki ay kala bize yeni arkadaşlar getirdi. Üyeler yeni gelenleri istemedi. Tanımadıkları için niyetlerini iyi görmedi.

Onlarla dernekçilik eğitimi programları düzenledik. Bazıları fetöcülerinde amir konumda olduğu şirketle ilişkileri olduklarını tespit ettik. Ve onları istemedik. Diğerlerini de tanımadığı için yönetim biri hariç hiç bir yeni üyeyi istemediler. Kabul edilenin babası sonradan görme engelli olduğu için kabul edildi.

Yeni üyelerden de bir liste çıkaramayan adayımız geçtiğimiz günlerde aday olamayacağını söyledi. Biz gidişatı zaten tahmin ettiğimiz için listemizi hazırladık. Şimdi genel kurulu bekliyoruz. Çok istememekle birlikte tekrar başkan olacağım öyle görülüyor. Tabi yine de genel kurulu beklemek gerekir.

Salih Arıkan ,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..