Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Deneme
 

Tenimde fısıltılar

Tenimde fısıltılar
 

geceydi, karanlıktı, tenimde sen fısıltıları


Geceydi, karanlıktı, tenimde sen fısıltıları Ay oldum, gölgemi verdim sularına Ayıldım mercan geceyi vurunca Kasıklarda atıyor şah damar sanrılar renginde Ateşi, ses ile heceledim, ten med cezirde Ellerim duvarda tırnaklarım kireç badana Sesinin gölgesinde ellerin ben kokuyor Baharat ben, mercan ben, arzu ben… …/ Düşümde kal, çıkma, bileyim ellerimi sıkı sıkı tuttuğunu * Gönül sabreyle, geçmişin sokaklarında hatıralar saklı sevinçler Dinlemeli koca çınar ne gölgesinde üzünçler ne de hüzünler Cilveli bahar şarkısını fısıldıyor geceye dolan leylak kokularında Büyülü kapının tokmak tıkırtısıyla işleniyor yüreğe nakışlar Sözcükler kıpırdanıyor o meşru melteminde girizgâhın Yakalanmasaydı anlar akreple yelkovan avında Ah, böyle sevildiğimi bilir miydim yazılmasaydı şiirler Erguvan ben, leylak ben, morun işvesi ben… …/ Bak seni işliyorum işte kendime, çıkarıp çıkarıp şiirlerden * Ayazlardan kopuyor çığlığım çatıdaki sarkıtlar ile Yüreğimin yıkık duvarlarına vuruyor yağmurun sesi Tumturaklı rüzgarlarda başköşemde bir serçenin kanat çırpıntısı Özlemin uğrağına nefesin düşüyor yar, yaram sızlıyor Kal içimde, kaldıkça şarkılarımdan bir yudum da sen al Her şafakta, alevli bir meşaleyle tıklat kapımın aşk mandalını Duru gülüşlerinle sun bana soğuktan üşümüş ellerini Öykülere kahraman epik söylemlerle kanat benliğimi Saklan göğsüme, serpilen yağmur damlalarıyla ıslat bedenimi Bir çiyin tanesi gibi yürü içime, deniz bakışlarınla yık derbendimi İris ben, şiir ben, aşk ben… …/ Geldin ya kulaç kulaç denizlerden, ben o gün ağladım… * Bir sürgün türküsü gibi güze dökülüşüm Bir yanı gülen bir yanı ağlayan resmimdir aslolan İniltili iç çekişler, ürpertili dokunuşlar ipeğe dokunan Sözün ham olsun isterse, dudakların dudaklarımda bal Unutma baharlarını, sonbahar gölgeleriyle şiirlerime dal İşle beni tahta tabaklara, özledikçe kaşık kaşık gönlümü al Fısıltılarını damlat ruhuma, geçsin bedenimden esrik bir hal Bütün utkularım seninle yaşanası, tanıklığım sevdanadır yar Bırak, aynalara düşsün izdüşümün, tenimin kıyılarında dolaşsın bir sal Her gece düşlerimde yuvarlan, istersen sonsuza kadar çırılçıplak kal Zapt etme tutkularımı, ya özlemim gibi ol, ya da beni benden al Şehr-i düş ben, ateş ben, şeyda ben… .../ Görmeyecekler bizi, şehrin sokaklarında çırılçıplak yürürken * RENGİN ALACAATLI

 
Toplam blog
: 5
: 506
Kayıt tarihi
: 01.09.09
 
 

13 Ağustos'da Ankara'da doğdum. ODTÜ gıda mühendisliğinden derece ile mezun oldum. 13 yıl özel sek..