Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Terim'e yardım kampanyası

Terim'e yardım kampanyası
 

Pamuk eller cebe...


Ulusoy döneminde sözleşmesi uzatılarak, Bıçakcı döneminde 110 bin YTL, Doğan yönetiminde 150 bin YTL'ye çıkartılan Terim'in aylık maaşı, şimdi de Özgener başkanlığındaki yeni TFF Yönetim Kurulu tarafından sözleşmesi 2012 yılına kadar uzatılacak ve aylık maaşı da 250 bin YTL olacakmış. (Basından)

Ancak TFF Yönetim Kurulu'ndaki bazı yöneticiler Terim'in maaşındaki artışın
çok yüksek olduğunu belirterek konunun yeniden görüşülmesini istemiş.
Bu yüzden ertelenmiş, imzalar atılamamış.
Yazık.

Bu böyle olmaz...
Hem yazıktır, hem günahtır.
Ne yapıp edip Terim'e el uzatmamız lazım.
Böyle değerler(!) kolay mı yetişiyor, ya kızdırıp, küstürüp yaban ellere giderse daha mı iyi olur?
Gittiği yerde çalıştıracağı takım ola ki ya bizi yenerse, çizdirirsek, çizerse bizim karizmayı, ne hallere düşeriz, hiç düşündünüz mü?

Ben düşündüm, taşındım ve diyorum ki; ne istiyorsa beş fazlasını verelim, hatta kendisi ne kadar istiyorsa o kadar alsın.
O olmasaydı, Estonya ile kim berabare kalabilir, kim böylesi bir grupta sekiz puan elde ederdi? Bu yüzden 'haydi pamuk eller cebe' diyorum...

Ülkede ne var ne yoksa verelim bunun gibi bir kaç kişiye, bizler bir tarafta, otur otur, kalk kalk emriyle maymun gibi yaşayalım.

Her şey bir tarafa, şakamız da bir tarafa kısa ve öz; bu parayı talep etmek ve bu talebi değerlendireceğiz demek gerçekten bu milletle dalga geçmektir...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..